Verzamelwoede is begonnen...

Afgelopen maandag stond ik om 8:00 uur al aan de deur van het postkantoor, dat net uitkwam om op tijd op mijn werk te zijn. Het contract voor de adoptiebemiddeling ging op de post! Op vakantie hadden we alles al eens een keer via de mail kunnen doorlezen, zondagavond hebben we overal onze krabbel onder gezet en het 2e betaaltermijn in orde gemaakt.

Dinsdag middag kregen we alle instructies al! Super snel, wat fijn, meteen een afspraak gemaakt bij de gemeente voor vandaag, werkgeversverklaring ook al op mijn buro dinsdag, de verzamel woede is van start gegaan haha!

Foto's had ik al rekening mee gehouden dus die had ik voor de vakantie al gemaakt waar nodig en we hadden er nog genoeg die we konden gebruiken. Die had ik zondag al besteld en die lagen ook vanmiddag al in de brievenbus.
Dus we zijn al een heel eind op weg, wellicht vanavond al eens buigen over de brief die we moeten schrijven.
Ook wel leuk om er nu zo actief mee bezig te zijn. Als dit klaar is ga ik beginnen met de adoptieboek in te vullen, daar verheug ik me ook al op!





Over 2,5 week neemt Boudewijn deel aan de IronMan Maastricht, dus hij heeft hele andere dingen aan zijn hoofd momenteel. (http://www.triathlon-blog.nl/

Ook heel spannend, hebben we een jaar naar toegeleefd en opeens is het dan zo ver. Ben enorm trots op hem en ik zal zijn aller grootste supporter zijn! Hopelijk staan volgend jaar nog 2 kleine supporters langs de kant bij zijn triathlonwedstrijden met een mooi spandoek: hup hup papa!!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.