Met open armen

Aanstaande woensdag zag op RTL 4 het programma starten van Natasja Froger, "Met open armen".
Een programma waarin zij mensen zal volgen in hun adoptie avontuur en met name de ontmoeting met hun kindje(s)

Tja vraag ik me dan af, zou ik daar dan een cameraploeg bij willen hebben? Deel je zo'n moment met vreemden, mijn eigen ouders kunnen er nog niet eens bij zijn.
Van de andere kant, dit moment maak je maar 1 keer in je leven mee en waarschijnlijk de dag dat je je kind na jarenlang in je armen sluit, gaat zo aan je voorbij, je hebt het dan wel vast gelegd door proffesionals...
Ik weet niet hoor.

Ik heb een voorstukje gezien bij de Late Night show, oeps, daar kwamen de waterlanders al... Wat moet dat woensdag worden? Ik ga maar alvast wat zakdoekjes in slaan.

Ik hoop alleen wel dat ze echt goed weergeven wat wij meemaken, ook de ellelange jaren en zware gesprekken, steeds weer teleurstelling omdat je nog geen telefoon hebt gehad, gedoe met het adoptieburo enz......
Misschien dat onze omgeving dan een nog beter beeld krijgen wat wij de afgelopen jaren al hebben meegemaakt. Dat het niet zo maar even wat gesprekjes zijn en wat het emotioneel betekend om na 10 jaar nog altijd kinderloos te zijn. 

Laten we hopen dat we de emoties die we woensdag te zien krijgen bij ons ook op korte termijn zullen voelbaar zijn, zou toch eens langzaam tijd worden na al die tegenslagen.....emoties van geluk en niet meer van verdriet. 

Kijk je ook woensdag op RTL 4 om 20:30?

Reacties

Anoniem zei…
Natuurlijk hopen we dat jullie ook snel kunnen afreizen naar jullie kindjes. Wij gaan woensdag zeker kijken.

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.