Dromen

De adoptie loopt helaas niet naar wens, er gebeuren op dit moment dingen waardoor we ons soms afvragen of we het nog moeten doorzetten. Heel veel verdriet en frustratie op het moment. Daarom geen verdere update voor nu maar gewoon even een gedicht over "dromen". De meeste dromen zijn bedrog zing Marco Borsato, laten we hopen dat dit niet gebeurt....


Dromen

Kindjes van mijn dromen
Vannacht waren jullie weer thuis
We speelden met de blokken
En jullie kropen vrolijk door ons huis
We lazen boekjes
Speelden kiekeboe 
Ik stopte jullie in bad
En genoot van het plezier
Dat jullie hadden toen met de speeltjes 
Jullie spetterde met het water
en kraaiden van genot
Helaas... ik schrok weer wakker
mijn droomwereld kapot

Kindjes van mijn dromen
in dat land hier ver vandaan
Als jullie in jullie bedjes liggen te slapen
hopen jullie dan op een papa en mama in jullie bestaan?
Dromen jullie ook van samen dingen doen
Een knuffel, een kus, een aai over je bol? 
Kindjes van mijn dromen
Waarvan zit jouw hartje vol?
Ben je eenzaam en verdrietig
En bang, zo zonder haar?
Wees dan gerust
en sluit je oogjes 
want al dromend
ontmoeten wij elkaar

Kindjes van mijn dromen
het duurt nu hopelijk niet meer zo lang
Nog even dan zijn we echt samen
en slapen we wang aan wang
Als jullie dan wakker schrikken en moet huilen
Kussen papa en mama jullie traantjes weg
In onze  armen slapen jullie veilig
en vergeten jullie gauw jullie levenspech
Kindjes van mijn dromen
mijn lieve kleine spruit
hopelijk nu vast niet lang meer
dan komen onze dromen uit

 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.