Heb mijn wagen vol geladen.....


Afgelopen dinsdag hebben mijn zus en ik het aankomstbord gemaakt. Nou ik kan jullie zeggen, het wordt helemaal geweldig. Helaas voor jullie, het blijft nog even een verassing.
Ook gingen we overal de spulletjes ophalen die via het kinderdagverblijf waar Pauline werkte waren ingezameld.
Na een lieve groet van alle kindjes die Paulline missen konden we verder op pad.
Tja hadden we nu maar mijn eigen auto genomen, want paste echt maar net in de corsa van Pauline.
Maar gelukkig stond al een gedeelte bij haar thuis, anders had ik op het dak kunnen gaan zitten! Bedankt alle mama's en papa's van de kindjes van Tante Pollewop! Lief dat jullie ons zo enorm geholpen hebben, ik ga netjes alles sorteren op maat en geslacht, maar dat wordt weer een enorme klus!

Al met al kreeg ik het uiteindelijk ook maar nét allemaal samen in onze auto pffff...
Wat zal het weeshuis blij met ons zijn! Alleen moeten toch nog maar op zoek naar nog meer vacuümzakken. 


Super bedankt allemaal! Maar we gaan nu echt wegens plaatsgebrek niet meer verder inzamelen. De mensen waarvan we weten dat we nog spulletjes van krijgen, dat nemen we nog aan, daarna niks meer, we weten anders echt niet hoe we alles in Slowakije moeten krijgen.

Fijn weekend en tot kijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.