Moederdag 2018

Altijd weer zo’n dag waarbij je van jaar tot jaar steeds weer die hoop hebt...volgend jaar???

Dan sta je weer even stil bij bij je moedergevoelens, die nog steeds onbeantwoord zijn.  Na 14 jaar kinderloosheid raak je daar wel een beetje aan gewend denk je dan waarschijnlijk, maar nee, na al die jaren blijft dat en menigeen van mijn volgers zullen dat beamen. 





Echter dit jaar had ik er toch minder moeite mee als andere jaren. Ik heb jaren gehad dat ik de hele dag met dikke ogen rondliep van het huilen, Facebook maar niet meer opende want dan moest ik wéér huilen, Boudewijn die me altijd lief probeerde enigszins te troosten....
Waarom ik er dit jaar minder moeite mee heb? Geen idee, misschien omdat ik nu wél vertrouwen heb ik het jaar dat nu gaat komen? Of misschien wel door de vele knuffels en “tante Romy!!!” Per dag die ik tijdens een korte vakantie met de familie van Boudewijn mocht ontvangen?




Ach ja er komt wel weer een dag dat ik er wél even de schijt van heb, verdrietig,boos ongeduldig en alles wat er bij hoort ben. Vlak voor deze de vakantie heb ik dat ook een dag gehad. 
En tijdens de super leuke dagen met onze petekinderen heb ik me ook momenten verdrietig gevoeld. Vooral toen we samen in de dierentuin waren, wat ik zo enorm graag ook had willen delen met onze eigen kinderen er bij.
Ik ben de koning te rijk, met al die liefde die ik (en Boudewijn) steeds weer krijgen van hun. Deze week van Eefke en Lotte maar ook van de rakkers van mijn zus Lars en Fay. 




Maar goed even genoeg daar over. We hebben heerlijke dagen achter de rug in Centerparcs de Hutteheugte, om de verjaardag van schoonmoeder te vieren. Het was haar wens een keer op vakantie te gaan met het hele gezin.
Wat was het gezellig. Voor mij was de dierentuin WILDLANDS echt het hoogtepunt. Wat een mooie dierentuin, wat hebben we genoten! Dieren heel dichtbij, mooi verzorgd park en voor iedereen iets te doen. Heel groot, dus we waren blij dat we de hele week entree hadden omdat we in Centerparcs verbleven. Dus de 2e dag park verder kunnen verkennen. 
Zwemmen in dat mega drukke en warme zwembad in centerparcs was toch niet zo ons ding... laat mij maar op de camping staan bij het strand of zo als we tzt de kids hebben. Maar wie weet kom ik hier nog wel een keer van terug haha...dat staat het hier nu zwart op wit.






Normaal ben ik altijd degene die vanalles wilt kopen voor de kids. Dit keer was het Boudewijn waarbij toch iets aan zijn handen bleef plakken.... en zeg nu zelf welk kind wil nou niet gewassen worden met zulke vrolijkerds?
Nu lekker thuis vanavond ons eigen bed!!! Ik ga wel echt bedenken hoe we onze topper in de auto stauwen als we 7 weken naar Hongarije gaan. Als we 7 weken in een slecht bed moeten slapen, dan zijn we al moe van het papa en mama zijn, maar dan zijn we uitgeput door de slechte nachtrust. (Zijn nu al moe van 4 nachten slecht bed) Toch maar eens op zoek naar een hele grote vacuüm zak....

 








Reacties

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.