Time flies!

De dagen en de weken vliegen om. Inmiddels alweer maart en ligt ons dossier exact 5 maanden in Hongarije. 
Wat is het eigenlijk heerlijk dat we geleerd hebben van de vorige procedure, we leven ons leven en genieten van alles wat op ons pad komt. 



Inmiddels alweer de 2e lesdag gehad van mij opleiding tot kindercoach. Wat is dit toch een goede keuze geweest! Ook deze lesdag weer erg veel geleerd en meegemaakt. 
Dit keer stond het spel Coacheé! op het programma. Een begeleidend spel om de kinderen beter te leren kennen en zo meer inzicht in de hulpvraag te krijgen.


 Ik verheug me weer enorm op de volgende les. Inmiddels al opdrachten geknipt, geplakt en gefrutseld... bleek daarna dat ik de stamboom net níét had hoeven maken. Ach ja een avondje creatief ontspannen 



We zijn natuurlijk ongeduldig aan het wachten op hét telefoontje, maar als ik me bedenk dat ons dossier alweer 5 maanden ter plekke is moet ik echt zeggen dat de tijd omvliegt.
Vandaag weer wat geleerd van een koppel dat nu in Hongarije en sinds 2 weken een gezinnetje vormt met hun prachtige kids; haren los dragen is in Hongarije “niet zo netje” 😂. Nou goed om te weten dus, alle officiële momenten mijn haar dus maar vast doen. 

Gisteren heb ik één van de kinderkamers opgeruimd. Door de jaren heen zo veel verzameld en gekocht voor onze kids maar ook voor nichtjes en neefje, dat de kast écht uitpuilde. En je bewaard ook veel, dus alles waar ik van twijfelde of gewoon eigenlijk niks meer vond weg gedaan. 
Ook kwam ik de 2 prachtige plaids tegen van Lief! Een keer gekocht met 50% korting vanwege einde collectie. Ben benieuwd of we toen een juiste gok hebben gewaagd qua kleuren... 1tje is echt voor een meisjes. Ach zo niet heb ik zelf  een prachtige plaid voor op de bank, zoals sommige van jullie wellicht weten ben ik helemaal verliefd op de Lief! kleuren. (Vandaar ook een rood met oranje geschilderde kinderkamer en een oranje met groen geschilderde kamer en ja, echt de felle kleuren die Lief! ook heeft)

Ach ook kwam ik de eetsetjes tegen, van Dikkie Dik en Woezel en Pip, de allereerste knuffels die we voor hun kochten in de Disney store in Parijs, de allereerste knuffels die ik zelf heb gehaakt (Sammie en Loena) heel veel leesboeken (van Sinterklaasvoorleesboeken tot rupsje nooit genoeg) 
Zucht..... hoop toch wel dat we snel gebeld worden....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.