Minder goed nieuws



Helaas, het zit ons weer niet mee.
Afgelopen week contact gehad met Kind en Toekomst en wat blijkt, mijn gevoel klopte.... In Mei had ik al het gevoel na een telefoontje dat ze niet alles vertelden....bleef knagen dus toch besliten te bellen. Paar dagen later ook via forum de zelfde informatie...

De adopties liggen alweer stil. 

Er blijken na de hernieuwde opzet toch nog altijd een aantal zaken niet goed geregeld te zijn. 5 koppels hebben een voorstel gehad, maar een aantal administratieve dingen zijn nog niet in orde. Voor deze ouders is het ook heel zuur, want zij weten nog altijd niet wanneer ze eindelijk naar Slowakije mogen voor hun kindje(s) op te halen.

Voordat alles weer is geregeld, geen adopties....termijn? Onbekend.

Omdat iedereen zo vaak vraagt of we al meer weten delen we dit toch met jullie. Wij  hebben er even geen woorden meer voor, dan zijn jullie weer even bijgepraat, want maakt ons weer verdrietig dan begrijpen jullie ons als we er even niet over praten. 

Het gevoel hierbij? Is jullie gewoon moeilijk uit te leggen als je al 10 jaar kindjes wilt, dat gevoel zullen maar enkelen onder ons begrijpen en herkennen.


Reacties

Anoniem zei…
Mijn god, dit is echt niet te geloven! Pfff tja inderdaad geen woorden voor. Ben er even stil van....vol goede moed overgestapt op ander adoptiebureau al twee jaar vol goede moed aan t wachten en iedere zomer denk ik nu komt er een telefoontje en nu weer niet..... Mij valt niks meer in. Sterkte met deze tegenslag!! Judith X
Annie zei…
Heel veel sterkte en doorzettingsvermogen.... Voor jou en je mannetje... Hug xxxxxx
Anoniem zei…
Zo af en toe google ik nog wat op adoptiesite's. Pfffff wat een ellende en wat ene onzekereid. Kan me helemaal voorstellen hoe dat moet voelen. Wij hebben ook veel onzekerheden gekend in onze adoptei. Uiteindlijk zijn onze kinderen toch thuis gekomen. Ik hoop snel op een goed bericht. Sterkte ermee.
Groeten van een trotse adoptiemoeder

Populaire posts van deze blog

Toeter. Onze minicamper in wording…

Klaar voor de keuring!

Het echte werk kan beginnen.